letzter Schritt - Steine und Deko

Willkommen in der Transport Fever Community

Welcome to the fan community of Transport Fever and Train Fever, the economic simulators of Urban Games. The community is free for you to share and inform yourself about the game. We cultivate a friendly and objective interaction with each other and our team will be happy to answer any questions you may have.

 

Registration and use is of course free for you.

 

We wish you a lot of fun and hope for active participation.

The Team of the Transport-Fever Community

Zu guter letzt setzt man noch Random, mal mehr mal weniger Steine. Ich Empfehle hierbei die Vanilla, aber die Kollisionsfreien durch die "Kollisionsfreie Bäume und Steine" Mod, kleinen Zufälligen Steine,da diese nicht zu überladen wirken und sich perfekt ins Bild einbinden. Mit vielen schönen Deko Mods , ua. Die " Platzierbaren Tiere, der Jägerstand mit Fuchs und auch die Kleingärtner Mod wird das Gesamtergebnis noch Besser!