Internet weg bei Spielstart [gelöst]

Willkommen in der Transport Fever Community

Welcome to the fan community of Transport Fever and Train Fever, the economic simulators of Urban Games. The community is free for you to share and inform yourself about the game. We cultivate a friendly and objective interaction with each other and our team will be happy to answer any questions you may have.

 

Registration and use is of course free for you.

 

We wish you a lot of fun and hope for active participation.

The Team of the Transport-Fever Community

  • Ja kann ich: es lag daran, dass tatsächlich ein Update für den Router verfügbar war. Uns wurde nichts davon mitgeteilt... Erst, als wir gesehen haben, dass ein neues Update verfügbar ist, konnte es auf den Router geladen werden. Seltsam ist zwar, wieso dann andere Geräte recht gutes Netz haben, aber nun gut. Jetzt läuft wieder alles flüssig. Und ein LAN-Kabel ist auch immer eine Lösung, dadurch geht es oft noch besser.