[Consultation] - Several problems encountered in TPF2's MOD making.

Willkommen in der Transport Fever Community

Wir begrüßen euch in der Fan-Community zu den Spielen Transport Fever und Train Fever, den Wirtschaftssimulatoren von Urban Games. Die Community steht euch kostenlos zur Verfügung damit ihr euch über das Spiel austauschen und informieren könnt. Wir pflegen hier einen freundlichen und sachlichen Umgang untereinander und unser Team steht euch in allen Fragen gerne beiseite.

 

Die Registrierung und Nutzung ist selbstverständlich kostenlos.

 

Wir wünschen euch viel Spaß und hoffen auf rege Beteiligung.

Das Team der Transport-Fever Community


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    1. Today I am making a new mod. I tried to define type = "ASSET_TRACK", but I searched the entire TPF2 game interface.It seems there is no "ASSET_TRACK" in the asset options.
    I checked the model file that comes with the game, type = "ASSET_TRACK" still exists ...but it is not displayed in the game,"ASSET_TRACK" option was cancelled in TPF2 ? ? ?(


    2. In TPF1, through "categories = XXXX", MOD authors can customize MOD categories, but TPF2 does not seem to support it ? ? ? :|


    3. In TPF1, through "params = XXX", multiple different models can be integrated in one menu, but TPF2 cannot implement this function. Is there any solution ??? ;(




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    By the way, give a feedback to UG, the door settings of this EMU are wrong. . :/



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BlueBrixx