Wachten op volle trein

Willkommen in der Transport Fever Community

Wir begrüßen euch in der Fan-Community zu den Spielen Transport Fever und Train Fever, den Wirtschaftssimulatoren von Urban Games. Die Community steht euch kostenlos zur Verfügung damit ihr euch über das Spiel austauschen und informieren könnt. Wir pflegen hier einen freundlichen und sachlichen Umgang untereinander und unser Team steht euch in allen Fragen gerne beiseite.

 

Die Registrierung und Nutzung ist selbstverständlich kostenlos.

 

Wir wünschen euch viel Spaß und hoffen auf rege Beteiligung.

Das Team der Transport-Fever Community


  • Hallo allemaal, ik heb de volgende vraag; Kost(en) de trein(en) die ik laat wachten tot ze een volle vracht hebben geld? Ik heb van iemand vernomen dat als je een trein laat wachten op een volle vracht deze geen geld kost, maar is dat wel zo?


    Groeten Traxx

  • Hallo Traxx,


    Kost nog steeds geld, maar minder (geen idee wat de verhouding is).

    Dit kan je ook zien als je de 'maandelijkse afschrijving' in beeld ziet.


    Zelf laat ik goederentreinen wel wachten, maar passagierstreinen niet.

    Dit omdat de frequentie dan omlaag gaat en deze treinen minder worden gebruikt.


    Ps. meeste kunnen hier Duits, Engels of Italiaans. Maar enkele Nederlanders.

  • Hoi berkhofsolaris,


    Heel erg bedankt voor je antwoord, dan laat ik mijn passagierstreinen ook niet wachten.

    Ik zal in het vervolg wel in het Engels reageren.

    Vraagje;waarom krijg ik bijna geen passagiers in mijn bussen en treinen, dit kost mij heel veel geld.

  • Goede middag!


    Dan probeer ik ook mijn klein Nederlands kennis ;)


    Ik laat nooit treinen wachten op vracht, ik denk dat je zo geen winst maakt. Vracht wordt betaald op afstand en tijd. Dat betekent: hoe langer de vracht op het station wacht, hoe minder geld krijgt u als deze op de bestemmings-station aankomt. En hoe meer vracht van de industrie wordt weggevoerd, hoe meer wordt geproduceert. Net als de industrie op de bestemming.


    waarom krijg ik bijna geen passagiers in mijn bussen en treinen

    Moeilijk te zeggen zonder de exacte situatie te kennen. Ik heb altijd het probleem, dat er zo veel passagiers zijn, en ik te weinig treinen, trams en bussen heb.

    Mensen nemen het algemeen altijd de snelste route. Je lijnen moeten dus altijd een snelle offerte bieden, anders lopen mensen of nemen ze hun eigen auto.

    Dit doe je met snelle, up-to-date voertuigen, een dichte kringloop en zo direct mogelijke verbindingen.

    Met tram en bus verlies je weinig als je verlies maakt. Maar je brengt de Sims naar de treinen, waarmee je met een goede bezetting hoge winsten kunt maken.


    Je kant graag hier screenshots plaatsen, waar de situatie en uw probleem misschien beter worden gezien.

  • Hallo Traxx,


    Het beste kan je checken waar je inwoners naar toe willen.

    Dit kan doen door een willekeurige inwoner te selecteren.


    Mogelijk heb je een omweg voor de inwoners in je lijnen, waardoor deze met de auto gaan.

    Dus van stad A naar B, de autoweg gaat rechtstreeks, maar de trein/bus gaat van A via C naar B.

BlueBrixx