Ok. Jetzt weiß ich endlich was du überhaupt meinst... Allerdings hat das nix mit dem Mod zu tun... Weil ich habe ihn jetzt mal deinstalliert wieder installiert die Straßenenden schauen mit oder ohne Mod gleich aus. Es kann auch gar net sein weil der Mod nichts an bestehenden Straßen ändert. Hast du vielleicht andere "Straßenmods" installiert?
Frei platzierbare Gebäude
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Nein - habe nur diese Mods installiert und einige sogar wieder deaktiviert.
Ich probiere es heute Nacht aus - sollte es wieder vorkommen - mache ich ein Screenshot davon.
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Sehr komisch... Mir fällt auch nix mehr ein dann... sry
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@Tattoo
Thats great. But, trucks can then unload both simultaneously? Otherwise it makes no sense.
Did you even read what I wrote? It sure doesn't seem it by your reply. Screw it, you obviously don't know. -
Beim Waldspaziergang sah ich es...
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Winner, Winner, Chicken Dinner!!!
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I installed this mod and it screwed up the roads. Look at the screen shots. No good.
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Is this with your mod? The old house have a normal Steetconnector... My Mod running fine... Please dont post this here! This is the Topic for "placeable buildings" not the Topic "probs with 1000 other mod". Sry, but you must write in your Mod "Not compatible with..." And i doing this in my mod. Or send me a PN... . Community think my Mod are buggi, when see your Pics...
And I hate it with my bad english having to write so much.
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I posted those image after I installed your mod so this DOES belong here.
Yes, I have my mod installed. I'll check again and see if it does it without my mod installed. But my mod is only a station so I don't see how it would matter, but i'll check again. -
This bug comming also with the normal Depot from Game... My buildings are Depots!!! Not a prob from my Mod!
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Yes, it is your mod. The only mod installed is yours, Placeable buildings v.2.0.
You changed this street, country_old_small.lua. Maybe this is causing the problem.
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Yes. But this is only a Prob with your Mod... not with vanilla Game... I think the Position from "old house" to the streetconnector is also important. I've also changed. The ohter street alone is not the prob i think. When you take the little hall (with red Roof) is functionally. What happens if you put a normal depot instead of the old house?
The next is, my old house has a visible Streetconnector. I see this not in your Pic...
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Yes. But this is only a Prob with your Mod... not with vanilla Game...
My mod is in NOT installed!!! The last screen shot was taken from a vanilla game. -
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I will verify integrity of the game and try again.
Same thing after Verify Integrity of the Game. This happens when the roads are updated to the large roads. It doesn't effect any other roads. This time, as well as the first time, I upgraded the roads. then I tried your mod and this is what happens.
I tried to fix the roads and the game crashed.
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If you are using a savegame.. if the there your mod was installed, and later uninstalled!?
changes in the street-configs are very critikal, and have uncontrolable effect on savegame/new games.
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Der Mod oder die Version 2.0 ist leider noch nicht ganz ausgereift. Seitdem ich den Mod installiert habe, sehen bei mir die Straßen genauso aus wie bei Tatoo und das Spiel stürzt mir nach 1 Minute ab. Lasse ich jedoch die Version 1.6 laufen, geht alles wieder problemlos
Gruß
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Solange Lokschuppen, keine Veränderungen an den Streetconfigs vornimmt, sind Feher wie sie auf Tattoos Scrennshots zu sehen sind auszuschließen.
Es Sei denn Lokschuppen benutzt 4 Spurige Anschluss-Straßen. Was mir so nicht bekannt ist. Ehr bei Tattoos Cargo-Station 2.2, welche ein 4 Spuriges Anschlußstraßenstück benutzt.
Und genau in dieser Verbindung tritt ja der Feldweg-Bug auf!Generell sind Änderungen an den Street-config als höchst sensibel anzusehen, auch und gerade in Verbindung mit Savegames. Es reicht schon, eine Straßenveränderte Version mal zu "testen" mit der dann ein Spielstand gespeichert wurde.
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If you are using a savegame.. if the there your mod was installed, and later uninstalled!?
changes in the street-configs are very critikal, and have uncontrolable effect on savegame/new games.
The first time, the only thing installed was my new station, that's it. My station does not do anything to any roads so my mod is NOT causing this.The last game I did, I verified the integrity of the game and all was fresh. I generates a map and upgraded the roads to the large road. I saved it, then installed Placeable buildings v.2.0 and the screen shots show what happened. Again, NO OTHER MODS INSTALLED.
Solange Lokschuppen, keine Veränderungen an den Streetconfigs vornimmt, sind Feher wie sie auf Tattoos Scrennshots zu sehen sind auszuschließen.
Es Sei denn Lokschuppen benutzt 4 Spurige Anschluss-Straßen. Was mir so nicht bekannt ist. Ehr bei Tattoos Cargo-Station 2.2, welche ein 4 Spuriges Anschlußstraßenstück benutzt.
Und genau in dieser Verbindung tritt ja der Feldweg-Bug auf!Generell sind Änderungen an den Street-config als höchst sensibel anzusehen, auch und gerade in Verbindung mit Savegames. Es reicht schon, eine Straßenveränderte Version mal zu "testen" mit der dann ein Spielstand gespeichert wurde.
The only thing I did to my station as far as the road was change the road it uses. I did NOT change any road files. This has NOTHING to do with my mod. -
axactly this ist the "problem". Your cargo-station 2.2!
This used a 4 lane street-connection, thats seved in the savegame... (forever).
The issue comes with a down/upgrade from 4 lane modern street to country-road.
Trust me... changes in streetconfig and/or street-connection are very tricky.