Threads Tagged with “Script”

Willkommen in der Transport Fever Community

Welcome to the fan community of Transport Fever and Train Fever, the economic simulators of Urban Games. The community is free for you to share and inform yourself about the game. We cultivate a friendly and objective interaction with each other and our team will be happy to answer any questions you may have.

 

Registration and use is of course free for you.

 

We wish you a lot of fun and hope for active participation.

The Team of the Transport-Fever Community

    1. Topic
    2. Replies
    3. Last Reply
    1. Pantographen per Script drehen 6

      • WoScha
    2. Replies
      6
      Views
      803
      6
    3. WoScha

    1. Animierte Flügeltüren (89,5°) - wie geht das? 7

      • WoScha
    2. Replies
      7
      Views
      1k
      7
    3. WoScha

    1. Mod, das in Schiffen die compartments (oder compartmentsList) verdoppelt/vervierfacht und entsprechend die Kapazitäten anpasst 3

      • Sandtorhai
    2. Replies
      3
      Views
      536
      3
    3. VacuumTube

    1. Aus welchem Mod stammen diese Schienen-Ränder? 4

      • ThoKo
    2. Replies
      4
      Views
      728
      4
    3. DH-106

    1. Zu wenig Rohstoffe auf der Karte mit Mod "Senseless Industries V2" 2

      • Stromer
    2. Replies
      2
      Views
      745
      2
    3. Stromer

    1. Zugkehre mit möglichem Lokwechsel? 5

      • MaikTheHunter
    2. Replies
      5
      Views
      1.7k
      5
    3. WernerK

    1. creating vehicle inside a script 1

      • melectro
    2. Replies
      1
      Views
      765
      1
    3. doug

    1. Script für die .con Datei 4

      • Rheingold
    2. Replies
      4
      Views
      1.2k
      4
    3. Rheingold

    1. Is there a way to change a property of a CONSTRUCTION entity? 15

      • brunna
    2. Replies
      15
      Views
      3k
      15
    3. brunna

    1. [Modanfrage] Steuerbare Fußgängerkamera 3

      • DownFlex
    2. Replies
      3
      Views
      1.5k
      3
    3. DownFlex

    1. Nutzung von api.engine.util.pathfinding.findPath() 2

      • kreyoo
    2. Replies
      2
      Views
      1k
      2
    3. kreyoo

    1. Original Oberleitungsmasten durch deutsche Masten ersetzen [erledigt] 9

      • Stromer
    2. Replies
      9
      Views
      3k
      9
    3. Ralle

    1. Construction in world coordinates? 1

      • lermand7
    2. Replies
      1
      Views
      812
      1
    3. VacuumTube

    1. Linienscript für Endhalte (ZZA-Deko) 4

      • TeleTrabbi
    2. Replies
      4
      Views
      1.2k
      4
    3. MaikC

    1. Random Train Generator 3

      • brunna
    2. Replies
      3
      Views
      2.3k
      3
    3. soldier312

    1. Änderung der 20-Minuten-Regel 5

      • mikka86
    2. Replies
      5
      Views
      1.5k
      5
    3. oberhausener68

    1. Scriptmods funktionieren nicht richtig 2

      • marcok_78
    2. Replies
      2
      Views
      911
      2
    3. marcok_78

    1. Konvertierte Brücken aus TPF1

      • Schubi10
    2. Replies
      0
      Views
      650
    1. Zugmods 10

      • azebub
    2. Replies
      10
      Views
      2.5k
      10
    3. azebub

    1. Passengers = seats & Cargo multiplier 16

      • Gordon Dry
    2. Replies
      16
      Views
      8.1k
      16
    3. Gordon Dry